Τελικός Survivor: Δεν πήρε την πρώτη θέση - Τα νούμερα τηλεθέασης που έφτασε ο ΣΚΑΙ εχθές 26/6

Το δυναμικό κοινό

Έφη Εκίζογλου
Youweekly Editor
Φάνης Μπολέτσης-Ντάνιελ Νούρκα-Κατερίνα Δαλάκα στον τελικό του Survivor/NDP
Φάνης Μπολέτσης-Ντάνιελ Νούρκα-Κατερίνα Δαλάκα στον τελικό του Survivor/NDP

Το βράδυ της Τετάρτης 26/6 πραγματοποιήθηκε ο τελικός του δημοφιλούς τηλεοπτικού ριάλιτι Survivor , ο οποίος ανέκαθεν προσέλκυε μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από το κοινό όσο και από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η φετινή σεζόν βέβαια, θα μπορούσε να πει κάποιος πως δεν κυμάνθηκε στα πλαίσια των προηγούμενων αλλά και πάλι το μόνο σίγουρο είναι πως το παιχνίδι έχει "χτίσει" μια πολύ καλή σχέση με ένα συγκεκριμένο ποσοστό τηλεθεατών, το οποίο το παρακολουθεί πιστά.

Survivor: Έφτασε μέχρι και 26%

Δείτε επίσης: Survivor highlights τελικού: Ο Ντάνιελ Νούρκα κέρδισε τις 100.000 ευρώ! Τα κλάματα της Δαλάκα και ο παρουσιαστής Κατσούλης

Σύμφωνα, λοιπόν με τα δεδομένα που καταγράφηκαν στα μηχανάκια της AGB, ο τελικός του Survivor κατέγραψε αρκετά υψηλά - σε σύγκριση με τις προηγούμενες ημέρες προβολής του - νούμερα τηλεθέασης αφού έφτασε στο δυναμικό κοινό το 15,3% ενώ σε τέταρτα έκανα μέχρι και 26 (9,8-11,4-9,9-15,3-14,5-11,6-13,9-16,7-14,3-12,8-14,3-15,5-18,9-21,6-22,3-22-23,9-25,1-25,6-22,5).

Η πρωτιά της prime time ζώνης βέβαια πήγε στον ΑΝΤ1 και στις Ψυχοκόρες που κατάφεραν να φτάσουν το 16,1% δίνοντας στον ΣΚΑΙ την δεύτερη θέση αλλά... είναι σημαντικό να τονιστεί πως η ιστορία έχει δείξει πως κρατούν γερά στο πέρασμα των χρόνων τα project που ο τηλεθεατής έχει στην καρδιά του και το Survivor είναι αναμφισβήτητα ένα από αυτά!

Ραντεβού του χρόνου!

Αξίζει να σημειωθεί πως προς το τέλος του επεισοδίου ο Γιώργος Λιανός ανανέωσε το ραντεβού του με τους τηλεθεατές λέγοντας χαρακτηριστικά «Ραντεβού στο Survivor του χρόνου»!

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.