Ιωάννα Τούνη: Η «αυτοκρατορία» της μεγαλώνει - Το νέο της επιχειρηματικό βήμα

Τι ετοιμάζει

Έφη Εκίζογλου
Youweekly Editor
Instagram/@j.touni
Instagram/@j.touni

Η Ιωάννα Τούνη μπορεί να έγινε ευρέως γνωστή κατά την συμμετοχή της στο My Style Rocks το 2017 αλλά στην Θεσσαλονίκη, δραστηριοποιούνταν στον χώρο των επιχειρήσεων αρκετό καιρό πριν, αφού διατηρούσε eshop με ρούχα. Μετά την δόξα της στο ριάλιτι μόδας του ΣΚΑΙ, το eshop αυτό πήρε σάρκα και οστά αφού πλέον υπάρχει και σαν φυσικό κατάστημα σε κεντρικό δρόμο της πόλης.

Από την στιγμή που η ζωή της άλλαξε, φέρνοντας στον κόσμο το πρώτο της παιδάκι με τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, η Ιωάννα έχει μοιράσει την καθημερινότητά της σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Σε ένα πρόσφατο ταξίδι της εκεί, λοιπόν, αποκάλυψε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram πως ετοιμάζεται να μεγαλώσει την επιχείρησή της κι έχει ήδη ξεκινήσει την δημιουργία ενός φυσικού καταστήματος στην Αθήνα.

Η ανάρτηση της Ιωάννας Τούνη

Το εν λόγω κατάστημα θα βρίσκεται στο Περιστέρι και τα πάντα έχει αναλάβει ο φίλος της, Στέφανος, που είχε φέρει εις πέρας και την διακόσμηση των σπιτιών της σε Αθήνα (δείτε εδώ βίντεο home-tour) - Θεσσαλονίκη (δείτε όλο το σπίτι εδώ) αλλά και την βάφτιση του Πάρη.

Ιωάνν Τούνη: Η «αυτοκρατορία» της μεγαλώνει - Το νέο της επιχειρηματικό βήμα

Αυτός είναι ο μηνιαίος τζίρος της Bubblegun

Τις τελευταίες ώρες στο Tik Tok εμφανίστηκε ένα βίντεο - έρευνα του Νίκου Ξυδά, ιδρυτή του Humble ο οποίος αποκάλυψε χωρίς κανέναν ενδοιασμό ποιος είναι ο μηνιαίος τζίρος της γνωστής influencer από την εταιρία ρούχων που διατηρεί με την κολλητή της (Στέλα Πάσσαρη), την Bubblegun.

Πέραν αυτού, με γρήγορους υπολογισμούς έβγαλε και το μηνιαίο καθαρό κέρδος της και κάποια από τα σχόλια που ακολούθησαν από κάτω έγραφαν χαρακτηριστικά «κι εμείς ξεπατωνόμαστε για τον βασικό», «Ας έβγαζα τα μισά», «Ω ρε λεφτά η Τούνη».

«Το Bubblegun μας έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολύ παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της