Τηλεθέαση prime time (4/4): Ο πρώτος έκανε 20,2% ενώ ο τελευταίος 2,6% - Ποιοι έδωσαν "μάχη" και τερμάτισαν με 17,1%

Αναλυτικά τα νούμερα!

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
Τηλεθέαση prime time (4/4): Ο πρώτος έκανε 20,2% ενώ ο τελευταίος 2,6% - Ποιοι έδωσαν

Ανατροπή έχουμε τις τελευταίες ημέρες στην τηλεθέαση της prime time ζώνης. Στην μάχη για τις πρώτες θέσεις έχει "πέσει" ακόμη ένα πρόγραμμα που προβάλλεται με επιτυχία και πολλές φορές έχουμε δει να περνάει σε ποσοστά το Survivor All Star του ΣΚΑΙ.

Το βράδυ της Τρίτης 4/4 είχαμε ακόμη μια ανατροπή στην τηλεθέαση, αφού δυο προγράμματα σημείωσαν ακριβώς τα ίδια νούμερα, 17,1%, ενώ στην τελευταία έφτασε αγαπημένη τηλεοπτική σειρά.

Η τηλεθέαση prime time 4/4

Την πρώτη θέση κέρδισε ο Σασμός (δείτε τις σημερινές εξελίξεις) - όπως συνήθως - που έκανε 20,2% και σε τέταρτα 21.5 - 20.5 - 22.4 - 21.3 - 21.8 - 19.3 - 14.9. Την δεύτερη οι Ράδιο Αρβύλα με 19,5% και τέταρτα 14.1 - 17.4 - 20.7 - 25.8 και την τρίτη ο Παράδεισος των κυριών με 18,4% και τέταρτα 17.8 - 17.7 - 19.4 - 18.7.

Στην τέταρτη θέση ωστόσο, έφτασαν δυο προγράμματα που έκαναν 17,1%. Ο λόγος για το Survivor All Star (τέταρτα 9.8 - 12.5 - 8.3 - 12.1 - 10.0 - 9.8 - 16.1 - 20.9 - 20.3 - 21.2 - 20.8 - 17.1 - 22.8 - 25.4 - 28.8) και το MasterChef 7 (τέταρτα 13.9 - 14.6 - 17.7 - 15.8 - 16.5 - 20.8 - 16.2 - 18.2 - 18.6 - 13.5 - 17.4 - 22.5 - 18.4 - 14.6).

Στην τελευταία θέση έφτασε η ταινία Need for speed με 2,6%.

Τηλεθέαση prime time (4/4)

Prime time

  • ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 19,5
  • ΑΝΤ1: Ποιος Παπαδόπουλος 12,2
  • ΑΝΤ1: Παγιδευμένοι 12,3
  • OPEN: Η δική μας οικογένεια 3,5
  • OPEN: Need for speed 2,6
  • ALPHA: Παράδεισος κυριών 18,4
  • ALPHA: Σασμός 20,2
  • STAR: MasterChef 17,1
  • ΣΚΑΙ: Survivor All Star 17,1
  • MEGA: Γη της ελιάς 14
  • MEGA: Μαύρο Ρόδο 13,1
  • ΕΡΤ: Τα καλύτερα μας χρόνια 4

Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.