«Αντί να κάνουμε εκδηλώσεις, που είναι...» - Αυτός είναι ο λόγος που η Ελένη Μενεγάκη δεν παρευρέθηκε φέτος στην φωταγώγηση του Ζαππείου

Τι είπε ο συνεργάτης της

Ιωάννα Βουτσή
Youweekly Editor
NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ
NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ

Mε το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, φωταγωγήθηκε φέτος το εμβληματικό κεντρικό κτίριο του Ζαππείου Μεγάρου στo πλαίσιo της παγκόσμιας πρωτοβουλίας φωταγώγησης μνημείων και κτηρίων οροσήμων για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού από την Estée Lauder Companies, υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Το μήνυμα της καμπάνιας μεταφέρει και φέτος η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, Ελένη Μενεγάκη, συνεισφέροντας με τον τρόπο αυτό σημαντικά το μήνυμα. Ωστόσο φέτος δεν παρεβρέθηκε φέτος στην φωταγώγηση.

O λόγος που η Ελένη Μενεγάκη δεν παρεβρέθηκε φέτος στην φωταγώγηση του Ζαππείου

«Εμείς δεν ήμασταν εκεί και υπήρχε λόγος που έγινε έτσι. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει» ανέφερε η Ελένη Μενεγάκη.

«Λάβαμε υπόψη μας τις υγειονομικές και τις ανθρωπιστικές ανάγκες των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας, οπότε η εταιρεία αποφάσισε να κάνει δωρεά, ώστε να ενισχυθεί ο ιατρικός εξοπλισμός που αφορά την πρόληψη στη συγκεκριμένη περιοχή. Αντί να κάνουμε εκδηλώσεις, που είναι κοστοβόρες, αποφάσισαν να γίνει δωρεά» αποκάλυψε ο Δούκας Χατζηδούκας.

Η ιστορία της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού & η Ελένη Μενεγάκη

Εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies και συνδημιούργησε το 1992 την εμβληματική Ροζ Κορδέλα, είχε θέσει ως στόχο της Εκστρατείας τη διαρκή ενημέρωση του κοινού για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Ελένη Μενεγάκη

Λίγο αργότερα, το 1993, η Evelyn ίδρυσε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), το κορυφαίο μη κερδοσκοπικό ίδρυμα της Εκστρατείας, το οποίο εργάζεται συστηματικά για την ανάπτυξη των πιο υποσχόμενων ερευνών στον κόσμο για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού.

Στην Ελλάδα, η επιτυχημένη εκστρατεία του Pink Ribbon Bracelet στο πλαίσιο της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού έχει ως πρέσβειρα την Ελένη Μενεγάκη, ενώ το ροζ βραχιόλι αποτελεί σύμβολο πλέον του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και της σημασίας για έγκαιρη ενημέρωση και πρόληψη. Την υπογραφή του συλλεκτικού pink ribbon bracelet φέρει -από το 2005- ο γνωστός σχεδιαστής Dukas.

Ελένη Μενεγάκη-Dukas

Η Ελληνίδα πρέσβειρα της εκστρατείας, Ελένη Μενεγάκη που για μια ακόμη χρονιά πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της εκστρατείας με ιδιαίτερη ευαισθησία για τη σημαντικότητα της πρόληψης και της ευαισθητοποίησης ενάντια στον καρκίνο του μαστού, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η ομορφιά προφανώς και μας ενώνει σε αυτό τον κοινό αγώνα με την Estée Lauder Companies κατά του καρκίνου του μαστού. Ας αποτελέσουμε όλοι μαζί και φέτος τους πρεσβευτές της εκστρατείας, αγκαλιάζοντας, όπως το βραχιόλι, αυτή την τόσο σημαντική πρωτοβουλία, η οποία δίνει ελπίδα και σώζει ζωές».

Θυμίζουμε ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις του Pink Ribbon Bracelet χρηματοδοτούν τις δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μάλιστα, μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 5000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό «ροζ» μαστογράφο της Estée Lauder Hellas, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

pink ribbon bracelet

Info:

Το βραχιόλι είναι διαθέσιμο στη συμβολική τιμή των €15 (Π.Λ.Τ.) σε επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών και οnline.