Το "καρφί" της Γερμανού στην Τούνη on air: «Αντί να επηρεάσει τον κόσμο ως influencer σε καλά πράγματα, κάνει…»

«Κάνει αρκετά λάθη πάρα πολλές φορές...δεν έχει μέτρο»

Αρθρογράφος: Ίρις Βίλα
Ίρις Βίλα
Youweekly Editor
Το

Ο κακός χαμός ξέσπασε στο Twitter με την Ιωάννα Τούνη έπειτα από τις δηλώσεις που είχε κάνει μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram καθώς στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης της ζητήθηκε να πληρώσει 40 ευρώ λόγω της υπέρβαρης βαλίτσας, κάτι που όπως αποκάλυψε και η ίδια την εξόργισε.

Έτσι λοιπόν, στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» όπου προβάλλεται μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα του ALPHA, η Ναταλία Γερμανού θέλησε να πάρει θέση για το περιστατικό που συνέβη μιας και η Ιωάννα Τούνη ζήτησε συγγνώμη μόλις συνειδητοποίησε ότι το θέμα είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις.

Οι δηλώσεις της Ναταλίας Γερμανού για Ιωάννα Τούνη

«Δεν τη γνωρίζω την Ιωάννα. Δεν τη γνωρίζω καθόλου ως άνθρωπο, οπότε δε μπορώ να έχω άποψη για την Ιωάννα, σαν Ιωάννα Τούνη. Αλλά την έχω παρακολουθήσει, τόσο… όσο, μέσα από τα social media της, όπως ο περισσότερος κόσμος.

Επειδή λοιπόν δε την γνωρίζω, δε θέλω και να την κρίνω σαν άνθρωπο. Γιατί δεν τη ξέρω. Πιστεύω πως δεν είναι ένας κακός άνθρωπος. Κάνει αρκετά λάθη πάρα πολλές φορές, επειδή τη διακρίνει μια αμετροέπεια. Δεν έχει μέτρο. Μέσα στον ενθουσιασμό της επειδή έχει πάρα πολλούς followers…

Είναι παραπάνω παρορμητική από ότι θα έπρεπε και χειρίζεται λίγο λάθος τα social media της. Δηλαδή αντί να επηρεάσει τον κόσμο ως influencer σε καλά πράγματα, κάνει μια υπερέκθεση της προσωπικής της ζωής ως μη όφειλε να την κάνει.

Δηλαδή το ψωμόλυσσες στην αεροπορική εταιρεία και τους πέταξα… Οι άνθρωποι τη δουλειά τους κάνουν. Δε βλέπουν ποιος είναι μπροστά τους. Για αυτούς είσαι ένας άνθρωπος που έχει υπέρβαρο στην αποσκευή τους. Θα στο χρεώσουν δεν πάει να πετάς μαζί τους κάθε μέρα και το θέμα λήγει εκεί».

Ζήτησε συγγνώμη η Ιωάννα Τούνη μετά τον σάλο στο αεροδρόμιο

Με μία σειρά από stories που ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Ιωάννα Τούνη θέλησε να δώσει τη δική της απάντηση στον σάλο που δημιουργήθηκε με την ανάρτησή της για τον τσακωμό της με τους υπαλλήλους αεροπορικής εταιρείας με την οποία ταξίδευε.

Η γνωστή influencer, θέλησε να ζητήσει συγγνώμη και να ξεκαθαρίσει πως επικοινώνησε με λάθος τρόπο αυτό που ήθελε να πει στην πραγματικότητα ενώ ξεκαθάρισε πως σε καμία περίπτωση δεν φέρθηκε άσχημα στους υπαλλήλους της αεροπορικής.

«Πριν λίγο γύρισα σπίτι και άνοιξα την τηλεόραση και τα μίντια και είδα πόσο μεγάλη έκταση έχει πάρει το χθεσινό μου story και προφανώς νιώθω πολύ άσχημα για αυτό.

Για αρχή θέλω να πω μία πολύ μεγάλη συγγνώμη για όποιον έκανα να πιστέψει με τα δικά μου λεγόμενα ότι επιτέθηκα στους ανθρώπους του αεροδρομίου, ότι μίλησα άσχημα στους υπαλλήλους, ότι τους πέταξα λεφτά στα μούτρα... Όλο αυτό δεν είναι εγώ. Αν αυτό καταλάβατε από τα χθεσινά μου story πραγματικά συγγνώμη, δεν ήθελα να προάγω κάτι τέτοιο.

Το μόνο που ήθελα να επικοινωνήσω και σίγουρα με τον χειρότερο τρόπο γιατί ήμουν συναισθηματικά φορτισμένη, ένιωθα αδικημένη, είχε νεύρα, το story μου δεν ήταν το πιο σωστό πράγμα να κάνω. Όντως μου ζητήθηκαν 40 ευρώ έξτρα, πλήρωσα εννοείται, είχα 50 ευρώ. Έπρεπε να πάρω ρέστα και απόδειξη και τους απάντησα ότι σας ευχαριστώ πάρα πολύ, δε θέλω ούτε ρέστα ούτε απόδειξη.

Δεν με ενιδαφέρουν τα χρήματα, με ενδιαφέρει η κίνησή σας και δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκα χθες. Δεν έχει καν σημασία το αν ταξιδεύω κάθε τρεις μέρες Θεσσαλονίκη - Αθήνα. Ζήτησα να συμπτύξω τις δύο βαλίτσες μου για να μπορέσουν να ισορροπήσουν τα κιλά και μου αρνήθηκαν, μου είπαν "όχι πρέπει να πληρώσετε". Για αυτό το λόγο ένιωσα τόσο αδικημένη και φέρθηκα με τελείως χαζό τρόπο γράφοντας αυτό το story και επικοινωνώντας κάτι τέτοιο. Δεν ήθελα να περάσω αυτό το μήνυμα. Σίγουρα δεν φέρθηκα άσχημα σε κανέναν στο αεροδρόμιο. Λάθος μου και συγγνώμη», είπε χαρακτηριστικά η influencer.