It's all about animal prints: Ένα νέο μοτίβο από τα... ζώα βάζει στο περιθώριο το λεοπάρ

Μια απρόσμενη τάση που δείχνει εξαιρετικά πολυτελής

Λίτσα Αναστασάκη
Fashion Director
Shutterstock
Shutterstock

Το leopard print είναι μία από τις μεγαλύτερες τάσεις για το φθινόπωρο/χειμώνας 2024. Τόσο πολύ, μάλιστα, που ήταν σχεδόν αδύνατον να μην το έχεις δει, είτε στην πασαρέλα είτε μέσω των social, είτε φορεμένο από τις fashionistas στο street style αλλά και από τις επώνυμες.

Η ξαφνική αύξηση της δημοτικότητάς του οφείλεται σε δύο πράγματα: 1) Θα το συναντήσεις σε όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ αυτήν τη σεζόν και 2) Τα κορίτσια της μόδας και τα fashion brands θα συνεχίσουν να εξερευνούν νέους τρόπους ανόδου του εν λόγω print.

Τώρα, αυτό το τελευταίο είναι η αιτία που βγήκε στο προσκήνιο ένα νέο faux animal print, κατακτώντας σιγά-σιγά τις πιο κομψές γκαρνταρόμπες και βάζοντας (λίγο) στο περιθώριο το λεοπάρ μοτίβο.

Ένα νέο animal print βάζει στο περιθώριο το λεοπάρ μοτίβο

Μια νέα τάση στα μοτίβα για τη νέα σεζόν φαίνεται πως κάνει δυναμικά την εμφάνισή της ανάμεσα στις trendsetters. Το cow print είναι το πιο πρόσφατο μοτίβο εμπνευσμένο από ζώα, με το οποίο έχουν εμμονή τα πιο κομψά κορίτσια της μόδας.


Σιγά-σιγά, τα "αγελαδινά μοτίβα" τα βλέπουμε φορεμένα σε σακάκια και μπουφάν, παπούτσια αλλά και κομψές τσάντες, αναβαθμίζοντας αυτόματα και το πιο απλό σύνολο.


Αν και το μοτίβο μπορεί να φαίνεται τολμηρό ή δύσκολο το στυλ, η ουδέτερη χρωματική παλέτα του καφέ και λευκού και ο κομψός σχεδιασμός, το κάνουν πολύ πιο εύκολο για να πειραματιστείς από ό,τι φανταζόσουν.


Είτε επιλέξεις κομμάτια με έντονα μοτίβα, για να υιοθετήσεις την τάση, είτε το ενσωματώσεις στο στυλ σου με πιο διακριτικούς τρόπους (μέσα από μια λεπτή ζώνη, για παράδειγμα, στη φούστα ή το παντελόνι σου), το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει ευχάριστα!


Λιγότερο συνηθισμένο από το αντίστοιχο λεοπάρ, το cow print δείχνει πολύ περισσότερο από το προηγούμενο ένα look πιο ακριβό και πολυτελές, οπότε κερδίζει από άποψη φινέτσας και σοφιστικέ γοητείας. Από την άλλη, δεν έχει φτάσει ακόμα στο ίδιο επίπεδο απήχησης, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό το trend έχει ακόμα πολλά χιλιόμετρα να κάνει στη μόδα.