Λευτέρης Αυγενάκης: Τον διέγραψε από τη Νέα Δημοκρατία ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Η συνεδρίαση στο Υπουργείο Υγείας

Η απόφαση πάρθηκε με συνοπτικές διαδικασίες

Στέλλα Μούτσιου
Youweekly Editor
Φωτογραφία αρχείου NDP Photo Agency
Φωτογραφία αρχείου NDP Photo Agency

Ο Λευτέρης Αυγενάκης πριν από μερικές ημέρες έγινε πρωταγωνιστής σε ένα θερμό επεισόδιο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Έχασε την πτήση του, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι τώρα γνωστά, και εξαγριωμένος φέρεται να επιτέθηκε σε υπάλληλο του αεροδρομίου. Το βίντεο με τους δύο άντρες κάνει, μάλιστα, τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες - δείτε το εδώ.

Ο ίδιος απολογήθηκε για την συμπεριφορά του και δήλωσε πως σε περίπτωση που ο υπάλληλος επιθυμούσε να κινηθεί νομικά εναντίον του θα προχωρούσε σε άρση της βουλευτικής του ασυλίας, ωστόσο τόνιζε πως δεν είχε σκοπό να παραιτηθεί από την θέση του.

Η απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Λευτέρη Αυγενάκη

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ωστόσο, πραγματοποίησε συνεδρίαση στο Υπουργείο Υγείας και σύμφωνα με πληροφορίες από το iefimerida.gr, κατέληξε στην διαγραφή του από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Δημοσιεύματα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αναφέρουν πως ο Λευτέρης Αυγενάκης έχει ήδη κάνει την επόμενη κίνησή του, στέλνοντας κατεπείγουσα επιστολή στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου.

Δείτε επίσης: Λευτέρης Αυγενάκης - Ποιος είναι ο πολιτικός που έχει προκαλέσει σάλο με το βίντεο που τον δείχνει να επιτίθεται σε υπάλληλο του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος

Λευτέρης Αυγενάκης διαγραφή από ΝΔ

Στην δημόσια απολογία του στο twitter, έγραψε: «Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» από μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».